måndag 6 februari 2012

update

nu va de ett tag sen ja skrev nåt här har vart ledig 4 dar i sträck så himla skönt ! men imon ska jag iväg och jobba igen , en långdag så vi ses i restaurangen om de e nåt ;)

och om några  dar hoppas jag på att få min elliots efterlängtade matta :D:D:D:D

har färgat håret idag VÄLBEHÖVLIGT AB , alltså det är så konstigt att man jag typ från ena dan kan tycka att  näe de e inte så farlig utväxt jag kan vänta med att färga ett tag till  till att tycka den andra dan att FYY mitt hår ser HEMSKT ut jag kan inte visa mig bland folk såhär , haha :)

anyway vad händer mer

 de mesta är som vanligt, så som ja vill ha de då , mina UNDERBARA SÖTA VACKRA DUKTIGA barn är ju lika söta som alltid  , elliot klippte sig förra veckan , han ville ha blått och glitter i håret , de är mammas snygging det <3 och alicia är sådär härligt goo som en 1½ snart (2?!) åring ska va skrattar åt saker hon nog inte vet själv och springer fram med världens gulligaste stil . mina barn är finast i hela världen all min kärlek till dessa två fantastiska varelser som stökar till i mitt hem  vareviga dag så man ibland kan bli tokig men dom gör mig också till världens rikaste person i hela världen utan dom vet jag inte vad jag hade gjort .
älskar er Elliot och Alicia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar