måndag 13 februari 2012

livet som servitris

kille1-du vet att du är söt va?
jag- tack...
kille1-du blev inte arg nu för att jag sa att du var söt?
jag-nej
kille2-jag tycker också hon är söt men jag säger inte det
kille1-men de gör väl inget om man säger de!
kille1- jag hoppas du har nån som säger det till dig varje dag hur söt du är har du det?
jag - ja det har jag..

en stund senare...
kille1-måste bara fråga vi satt här och gissade , men vad heter du?
jag -josefin , men vad trodde ni?
kille1, kille2 & kille3 -linnea, sofie eller "namn jag inte kommer på"

kille3- "yousofine"

haha roligt jobb man har jag blev ju jätte generad :)

4 kommentarer:

  1. Haha coolt, ett liv som vårdbiträde :

    Gubbe 1 - Man får vårkänslor när man ser dig
    Jag - haha jaha varför det?
    Gubbe 1- För du är vacker som en vårdag
    Jag - haha tack så mycket.

    //jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha sött ju :) man ska ta vara på komplimangern a vem man än får dom av

      Radera