fredag 2 mars 2012

N Ö J D

hahahaaahahahahaaaaaaaa det är roligt när folk får smaka på sin egen medicin helt enkelt :D

aa då mår man fan som bäst alltså

.

denna underbara dag är jag ledig med mina frön <3 vi va gaaaaanska sega imorse, alicia är förkyld och har hostat hela natten , därav. men tillslut så kom vi äntligen ut i härliga vädret <3

alicia ville sitta cykelstolen och ja cyklade och elliot körde på sin kick brevid

sen blev det lite lek med kompisen som bor en bit bort på vår gata och nu är elliot hos grannpojken ,
jag och alicia gick in för hon var så trött min liilla stackars plutta de tar på krafterna att va förkyld :(

min mammelutt kom förbi en sväng innan med med dom sista delarna till mitt projekt hänga upp gardin i hallen och då så passade ja på att slängda ja upp en gardinen med & de blev kanon , har verkligen saknat nåt där! tack mor!

men nu är det städa som gäller när hönapöna sover och sen fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar